River of love

Hej!
Har precis kommit hem efter en timme på gymmet med Malin och Boel. Körde typ 20 min löpning och sen lite olika maskiner. Igår var jag och Felly hemma hos Sofia, vi lagade tacos, åt godis, kollade på idol och twilight och spelade buzz. Väldigt mysig kväll! Sov i hennes källare, utan fönster, så det var ju jättemörkt hela morgonen och jag hade ingen aning om vad klockan var. Frågade Felly när hon gick upp på toa och då var klockan halv tolv. Jag flög upp ur sängen och tände lampan och kastade på mig kläderna. Får panik av att ofrivilligt sova bort halva dagen.. är jag verkligen tonåring? sen satt vi i sängen och åt godis och kollade på film. Vid tjugo i två gick bussen hem.
Nu ska jag hoppa in i duschen, härligt! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0