No More

Hej!
herregud, jag är helt slut! igår var det skolavslutning och det känns som en månad sen.
Började i klassrummet där vi fick betyg och några fick diplom oså, sen vandrade vi i regn och kyla till idrottshallen där det var lite sång osånt. När det var slut, runt 11, gick vi ner på stan och åt glass, åt på Kebab House och gick runt lite. Sen gick jag hem och vilade lite i en halvtimme, sen var det dags att möta Felly vid Vasa. Där kollade vi på deras skolavslutning som resten av hela skövde typ:P Den var bra men typ 2 timmar lång, så när den var slut var klockan sju och vi skulle till Clara. Dit kom även Stina, Becca, Fia, Ellen och Oscar. Vi spelade Med andra ord, kubb och poker. jätteroligt:D sen gick jag och Ellen hem till mig och sov. Vaknade vid halv tio av att studenterna gick utanför mitt hus och sjöng:P så vi gick upp och gjorde oss i ordning. Vid två var det utspring, och det reeegnade. Tråkigt. gick hem till mig efter det och kollade på tåget! :D Det var roligt. Gick ner till stan och kollade lite mer. hahaha, "Bellaaa - jag älskar diiiiiiiiiiig" - Johanna ;) sen gick jag hem och andades lite, och sen vid halv fem mötte jag Emma, Hilly och Malin och vi åkte hem till Hanna med lite presenter:) sen åkte vi ut till simsjön till Johanna och där blev vi kvar ett tag och åt smörgåstårta och vanlig tårta. Gott! Nu ska jag försöka fixa en cd och kläder till vår 80-talsfest imorgon. Gud jag orkar inte mer!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0