You can´t kill rock´n´roll

Hej!
Sitter här och lyssnar på musik, har gjort en spellista på spotify med ca 700 låtar som jag aldrig hört förut. Någon av dem måste ju vara bra! Idag har jag jobbat hela dagen, från 10:30 till 19:30. Ganska trött efter det men det är roligt, tycker verkligen om mitt jobb och alla som jobbar med mig :) Det var hemskt väder idag, regnade massor, men trots det så åker faktiskt rätt många till sommarland och badar. Skulle ju aldrig jag göra iallafall! USCH.

Ja, vad hände i helgen då.. Jag, Kajsa och Jackie åkte till Göteborg för att gå på bio. Såg Ice Age 3 och den var jätte, jättebra! :D Hade tänkt ta tåget hem efter det men det missade vi, så vi fick åka till Lindome där Kajsas syster bor istället. Där spelade vi kort, spel, pratade, lyssnade på musik och drack cider och tequilashots med citron och salt. Fin kväll! åkte hem på söndagförmiddag efter en god macka på subway.









Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0