Seven Pounds

Hallå :)
Här sitter jag och borstar tänderna. Eller ja, jag tuggar på tandborsten. Jag förstör alltid mina tandborstar.. Anyway, idag har jag jobbat som vanligt. Det regnade sjukt mkt ett tag och det var lite kaos i restaurangen! Men det var trevligt som vanligt med alla fina människor :) Kl 8 var jag hemma och då gick jag och familjen till morfars grav, då det var tre år sedan han dog idag. Så vi la lite blommor där oså. När vi kom hem igen såg vi på Seven Pounds, andra gången jag ser den. Will Smith i huvudrollen, och han spelar så jävla bra! älskar honom. Filmen är sjukt sorglig, fin och hemsk - och den inspirerar en verkligen till att hjälpa människor och tex. donera organ. Till att vara en bra människa helt enkelt. Nu kommer min söta katt här och vill mysa med mig :D Nej nu bet hon mig. skitunge:o


det gör ju inget att han är sjukt snygg också...


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0