Skola igen

Så var första skoldagen avklarad. Det är alltid den som är värst tkr jag. Nytt schema, man vet inte riktigt om man ska ha med grejer, treorna sjunger som GALNINGAR, haha, och ettorna springer runt förvirrade. Korridorerna är överfulla med folk. Men, det gick bra iallafall.
 Började med lite information av vår klassföreståndare, sen hade vi idrott, fast bara information där med. Efter det var det lunch och sedan engelska då vi pratade bort tiden och plastade in böcker, vilket jag förövrigt är fullkomligt  värdelös på!
Efter att vi slutat vid ett gick och Stina hem till mig en stund, sen gick hon hem. Vid tre ska jag möta Kajsa för en fika på stan, Stina kanske också kommer förbi. Klockan sex ska jag träna i två jobbiga timmar, lär ju ha träningsvärk.. :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0