Fotobok

Vet ni att man kan få en gratis fotobok från FUJIFILM bara genom att berätta om den på sin blogg? Låter underbart tkr jag, därför gör jag det nu.
 I din fotobok kan du ha bilder från tex semestern eller bara blandade bilder du tycker om. Man kan lägga bilderna på olika sätt och även ha olika effekter på dom. Jag älskar att hålla på med sånt så att göra själva boken blir bara roligt. Svårt att välja ut bilder bara, jag har alltid så svårt att bestämma mig.
Resultatet blir garanterat jättefint, mycket roligare än ett vanligt fotoalbum. Det känns väldigt speciellt och man får en helt unik egendesignad bok, väldigt exklusivt!  Dessutom kan man lägga in texter ifall man skulle vilja berätta lite om bilderna.
                        Har försökt göra en fotobok förut, fast på en annan sida men det funkade inte så bra, så jag hoppas det funkar bra nu för jag vill verkligen göra en! Vore hur kul som helst att ha. gå in på http://www.fujidirekt.se/blogga/  eller www.fujidirekt.se/fotobok och läs mer! Man behöver bara ladda hem ett program och sen lägga in bilderna där. Låter väldigt enkelt om allt funkar som det ska. I vanliga fall kostar en fotobok några hundra, så detta är ett riktigt kap! Man behöver bara anmäla sig på deras hemsida.
Frågan är nu vad jag skulle vilja ha för bilder i boken. Kanske bilderna från semestern i Ecuador och Galapagos? Vore nog fint. Får fundera lite på det, måste vänta på en bekräftelse från FUJIFILM först och få veta hur allting fungerar. Helt klart att lägga tid på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0