Closer

Tjaa! Söndag idag, helgen tog slut galet fort. Alla Skövdebor vet att den här helgen så var det Matfestivalen här. Matfestivalen är det enda som händer i Skövde på hela året, därför går alla ner till stan då fastän det inte ens är kul. Det är trångt, det regnar alltid och det är iskallt.  Men trots allt är det ett bra sätt att träffa vänner.
Igår började jag dagen med att jobba vid vår basketkorg, där folk skjuter straffkast och vinner stora bollar om de sätter. Väldigt populärt faktiskt. Sen gick jag en stund på stan med Frida och Henke. Sen var jag hemma och åt pizza. Klockan sju mötte jag Oscar och så gick vi ner till stan där vi mötte Frida, Kajsa, Jesper och Henke. Gick runt lite tills klockan blev typ nio, då gick jag till basketen där pappa skulle hjälpa till och fixa allt, tänkte åka med honom hem. Där träffade jag Elin och Pontus, som var lagom full. Hjälpte pappa och killarna i U18 att plocka iordning allt. Andreas och Granit var där också, dom har flyttat till Kinna så det var kul att träffa dom! Sen skjutsade pappa mig till Frida istället, där alla andra var. Vi spelade rockband, jag var värdelös och åkte ut 2 gånger.
Tillslut var det bara jag och Frida kvar, vi låg i hennes säng och pratade tills det var dags för mig att dra hemåt. Väl hemma satte jag mig framför tvn med Gossip Girl avsnitt, pizza och godis. Underbart slut på kvällen.


Joy is the best makeup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0